آدرس شرکت

قزوين - كيلومتر 90 جاده قزوین به همدان - روستاي قلعه شهدا

09124810684

برای مشاوره و خرید تماس بگیرید

خرید کربنات کلسیم دامی و طیور

یکی از نیاز های بازار دام و طیور کلسیم کربنات است و در موارد مختلفی کاربرد دارد به همین دلیل خرید کلسیم کربنات دامی و خرید کلسیم کربنات طیور از یک شرکت معتبر اهمیت زیادی دارد. شرکت کربنات خورشید کوشیده تا با تولید کلسیم کربنات دامی و کلسیم کربنات طیور با کیفیت خاطر مصرف کنندگان را از این بابت آسوده سازد.

خرید کربنات کلسیم دامی و طیور

چرا کربنات کلسیم دامی و طیور کربنات خورشید؟

کلسیم کربنات یکی از پرکاربردترین مواد در صنایع گوناگون است که معمولا این ماده را با فرمول caco3 می‌شناسند و با نام‌هایی هم‌چون سنگ مرمر، سنگ آراگونیت، گچ فرنگی، کلسیت و سنگ آهک نیز شناخته می‌شود؛ درحقیقت این ماده تغییرات شگرفی در ساختار مایعات و جامدات به وجود می‌آورد که محصول نهایی قابل استفاده باشد. یکی از کاربردهای اصلی کربنات کلسیم در صنایع غذایی، تولید کلسیم کربنات دامی است؛ در واقع کلسیم کربنات غذایی یکی از مواد معدنی ضروری برای بدن تمامی موجودات زنده محسوب می‌شود و در دام‌داری‌ها؛ مرغداری‌ها و مراکز پرورش گوسفند و بز از آن استفاده می‌شود.

موضوع بسیار مهمی که در زمان خرید کلسیم کربنات غذایی باید بدان دقت کنید، این است که به هر شرکتی برای خرید این محصول اعتماد نکنید! زیرا کیفیت حرف اول را  در به ثمر نشستن نتیجه نهایی می‌زند؛ به طور مثال در بخش دامداری، کیفیت این ماده به حدی مهم است که باعث می‌شود محصول بهتری را در اختیار دام و طیور خود قرار دهید و درنتیجه شاهد رشد بهتر آن‌ها باشید؛ از این رو ما در شرکت کربنات خورشید، بی‌شک باکیفت‌ترین و مرغوب‌ترین کلسیم کربنات را در اختیار شما خریداران محترم قرار می‌دهیم.در تصویر زیر میتوانید آنالیز کربنات کلسیم کربنات خورشید را مشاهده فرمایید.

آنالیز کربنات کلسیم برای مرغ و کلسیم طیور کربنات خورشید

مجموعه کربنات خورشید یکی از برترین تولیدکنندگان کلسیم کربنات غذایی است که با سابقه چندین و چندساله خود، جزو مورد اعتمادترین گزینه‌های پیش رو برای خرید این محصول به شمار می‌رود؛ از خصوصیات بارز این شرکت می‌توان به بهره‌مندی از تکنولوژی روز دنیا و همراهی کارشناسان خبره اشاره کرد.

حال که با کاربردهای مهم کربنات کلسیم آشنا شدید، باید بدانید که استفاده از کربنات کلسیم به حدی مهم و ضروری است که در بخش‌های گوناگون صنعت دامی، از این ماده جهت حفظ سلامت دام و طیور استفاده می‌کنند؛ از این رو در ادامه بیشتر به آن می‌پردازیم.

خرید کربنات کلسیم دامی

شرکت کربنات خورشید یکی از مجموعه‌های حرفه‌ای در زمینه تولید کربنات کلسیم دامی محسوب می‌شود که محصول تولید شده از میزان دانه‌بندی بسیار مناسبی برخوردار است؛ از ویژگی‌های بارز کلسیم کربنات دامی شرکت ما در کربنات خورشید، می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره کرد:

خرید کلسیم کربنات دامی

عاری از مواد سمی و مضر؛

دانه‌بندی یا مش‌بندی مناسب؛

قیمت بسیار مناسب کلسیم کربنات دامی ؛

و …

کلسیم کربنات دامی یکی از مهم‌ترین منابعی است که جهت تامین میزان کلسیم موردنیاز دام مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ درحقیقت دام و سایر موجودات زنده برای ادامه زندگی باید به اندازه کافی از کلسیم بهره‌مند شوند.

درحقیقت کربنات کلسیم یک آنتی اکسید یا مکمل رژیمی به حساب می‌آید که استفاده از آن برای دامداری یا گاوداری بسیار مهم است؛ زیرا مصرف آن سبب افزایش شیردهی و نرخ رشد در دام‌ها می‌گردد؛ این ماده یکی از عناصر حیاتی برای افزایش رشد استخوانی است که از بروز بیماری‌های استخوانی جلوگیری می‌کند که در نتیجه عمر مفید دام را تا حد زیادی افزایش می‌دهد؛ از این رو به اطلاع صنایع دامداری می‌رسانیم که همین حالا جهت خرید و سفارش این محصول با کارشناسان فروش ما در شرکت کربنات خورشید، تماس گیرند.

 

خرید کلسیم کربنات دامی و طیور

خرید کربنات کلسیم دامی برای گاو شیری

کربنات کلسیم بهترین منبع برای تامین کلسیم گاوهای شیری است؛ همان‌طور که می‌دانید گاوهای شیری در زمان دوشیدن شیر، مقدار زیادی از کلسیم بدن خود را از دست می‌دهند؛ از این رو برای تامین کلسیم گاوهای شیری باید به میزان کافی کربنات کلسیم دامی همراه با غذا در اختیارشان قرار دهید؛ درغیر این صورت دچار بیماری‌های استخوانی می‌شوند؛ علاوه‌بر آن استفاده از کربنات کلسیم دامی باعث افزایش نرخ شیردهی در گاوهای شیری می‌شود که جزو مهم‌ترین فاکتورهای صنعت گاوداری است.

خرید کربنات کلسیم دامی

خرید کلسیم کربنات برای گاو گوشتی

کربنات کلسیم دامی یکی از آنتی اکسیدان‌های مورد نیاز گاوهای گوشتی است که به بیانی دیگر به عنوان مکمل غذایی گاوهای گوشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ درحقیقت گاوهای گوشتی برای بهبود رشد استخوانی و افزایش نرخ زاد و ولد باید از منابعی که حاوی کربنات کلسیم هستند، به میزان کافی استفاده کنند؛ در غیر این صورت نرخ تولد در گاوهای گوشتی کاهش پیدا می‌کند و دچار بیماری‌های مختلفی می‌شوند؛ شایان ذکر است که بدانید قیمت هر کیلو کلسیم کربنات دامی متغیر است و نمی‌توان عدد ثابتی را برای آن درنظر گرفت.

خرید کربنات کلسیم دامی برای گوسفند

کمبود کلسیم دامی در بدن گوسفندان از جمله مشکلاتی است که باعث بروز بیماری در گوسفندان و درنهایت مرگ آن‌ها می‌شود؛ از این رو برای شیردهی  بیشتر گوسفندان و افزایش نرخ تولد در آن‌ها باید از کربنات کلسیم به عنوان تامین کلسیم بدن گوسفندان استفاده کنید.

خرید کربنات کلسیم برای صنعت تولید پشم

کربنات کلسیم یکی از مواد معدنی پرارزشی است که در افزایش رشد پشم دام‌‌ها بسیار موثر است؛ از این رو توصیه می‌کنیم برای صنعت تولید پشم، حتما کربنات کلسیم را در اختیار دام‌های خود قرار دهید.

خرید کلسیم کربنات طیور

کاربرد کلسیم کربنات محدود به مصرف دامی نیست؛ بلکه پرورش‌دهندگان پرندگان و طیور نیز برای حفظ سلامت پرندگان باید از این مواد معدنی استفاده کنند؛ درحقیقت کلسیم کربنات در حدود 97% پوسته تخم پرندگان را به خود اختصاص می‌دهد؛بنابراین برای جذب این میزان کلسیم موردنیاز باید از طرق مختلفی، اقدام به ذخیره‌سازی این ماده کرد؛ علاوه‌بر آن، استفاده مداوم این محصول به عنوان خوراک طیور، سبب افزایش تخم‌گذاری پرندگان می‌گردد.

خرید کربنات کلسیم طیور

به‌طور قطع می‌دانید که طیور یا پرندگان، بخش بزرگی از منابع معدنی خود را صرف تخم‌گذاری و لانه‌سازی می‌کنند؛ این امر سبب می‌شود که رشد استخوانی آن‌ها بسیار ضعیف شود؛ همچنین پوسته تخم پرندگان بسیار نازک‌تر از حد عادی گردد و براثر وارد شدن کوچک‌ترین ضربه‌ای، دچار ترک و شکستگی شود.

درواقع مواد غذایی که به عنوان رژیم پرندگان انتخاب می‌شود، میزان کلسیم آن‌ها بسیار کم است؛ به همین دلیل نیز پرندگان میزان کلسیم موردنیازشان را دریافت نمی‌کنند؛ از این رو باید کلسیم کربنات طیور را به صورت رنده شده یا پودر شده، همراه با غذا در اختیار پرندگان قرار دهید؛ همانگونه که اشاره کردیم، اضافه کردن کلسیم کربنات طیور ، باعث می‌شود پرندگان در طول روز تعداد تخم بیشتری بگذارند.

ناگفته نماند که استفاده از کلسیم کربنات طیور ، سبب جلوگیری از بروز بیماری‌های مختلف در پرندگان می‌شود؛ از این جهت پیشنهاد می‌کنیم جهت استفاده از این ماده در جیره غذایی پرندگان، با کارشناسان حوزه فروش ما در ارتباط باشید.

نکته: شاید در نگاه اول بسیاری از افراد تصور کنند که بی کربنات کلسیم با کربنات کلسیم تفاوتی ندارد؛ اما این تصور درست نیست! بی کربنات کلسیم ماده‌ای است که به صورت محلول در آب تولید می‌شود و وجود آن میزان سختی آب را افزایش می‌دهد.

خرید کلسیم کربنات طیور برای مرغداری

یکی از مهم‌ترین مکمل‌های رژیمی برای غذای طیور استفاده از کربنات کلسیم است؛ درحقیقت این ماده باعث بهبود عملکرد اندا‌م‌های داخلی طیور می‌شود که استفاده از آن را به صنایع مرغداری توصیه می‌کنیم. شرکت کربنات خورشید به عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده کربنات کلسیم، آماده ارائه خدمت به صنایع مرغداری با بهترین قیمت است؛ از این رو قیمت کلسیم کربنات طیور در شرکت کربنات خورشید، به نسبت سایر رقبا بسیار مناسب‌تر است.

خرید کلسیم کربنات طیور برای مرغ تخم گذار

مرغ‌های تخم‌گذار به نسبت سایر طیور به کربنات کلسیم طیور بیشتری احتیاج دارند؛ زیرا با هر بار تخم‌گذاری مقدار زیادی از کلسیم بدن مرغ‌های تخم‌گذار از بین می‌رود؛ علاوه‌بر آن درصد بسیار زیادی از تخم این پرندگان را کلسیم تشکیل می‌دهد؛ از این رو باید بدن مرغ‌های تخم گذار کلسیم کافی داشته باشد تا پوسته تخم‌ این پرندگان محکم شود؛ در غیر این صورت پوسته تخم‌مرغ‌ها پیش از عرضه و فروش به سادگی شکسته می‌شود؛ به عبارتی دیگر نمی‌توان از تخم‌مرغ این پرندگان استفاده کرد.

خرید کلسیم کربنات طیور

خرید کلسیم کربنات طیور برای مرغ گوشتی

مصرف کربنات کلسیم طیور در مرغ‌های گوشتی باعث بهبود رشد و استخوان‌بندی آن‌ها می‌شود؛ علاوه‌بر آن اگر مرغ‌های گوشتی به اندازه کافی از کلسیم کربنات استفاده کنند، نرخ تولد در میان این پرندگان به صورت چشمگیری افزایش پیدا می‌کند؛ ناگفته نماند که قیمت کلسیم کربنات طیور کاملا متغیر است و برای اطلاع از قیمت دقیق آن باید با کارشناسان فروش شرکت کربنات خورشید تماس بگیرید.

خرید کربنات کلسیم طیور برای شترمرغ

مصرف کربنات کلسیم در صنعت دام و طیور محدود به موارد گفته شده نیست؛ بلکه در صنعت پرورش شترمرغ نیز برای حفظ سلامت شترمرغ و جلوگیری از بیمار شدن آن‌ها باید از کربنات کلسیم استفاده کنید؛ برای اطلاع از قیمت هر کیلو کلسیم کربنات طیور برای شترمرغ همین حالا با پرسنل فروش ما تماس بگیرید.

چرا شرکت کربنات خورشید را برای خرید کربنات کلسیم انتخاب کنیم؟

مدیریت حرفه‌ای: مدیریت شرکت کربنات خورشید برعهده جناب علی یادگاری است که یکی از افراد حرفه‌ای در این حوزه محسوب می‌شود؛

مرغوبت‌ترین منابع: پرسنل مجموعه ما در شرکت کربنات خورشید، برای تولید کلسیم کربنات طیور و دامی از مرغوب‌ترین منابع سنگی، استفاده می‌کنند؛

مشاوره تلفنی: کارشناسان فروش خبره ما، شما مشتریان گرامی را در کلیه مراحل ثبت سفارش و خرید کربنات کلسیم غذایی، به طور کامل راهنمایی می‌کنند تا از خریدتان رضایت کافی داشته باشید؛

ساعات کاری: ما در شرکت کربنات خورشید 10ها ساعت را مشغول تولید کربنات کلسیم هستیم؛ از این رو در هر زمانی از طول هفته، آماده خدمت‌رسانی و تحویل کار به مشتریان گرامی خود خواهیم بود؛

تجهیزات پیشرفته: کارشنان ماهر ما در شرکت کربنات خورشید با به کارگیری بروزترین ماشین آلات پیشرفته روز دنیا، در تلاش هستند که مرغوب‌ترین محصول را در اختیار شما بزرگواران قرار دهند؛

کنترل نهایی: رضایت‌مندی شما مشتریان عزیز در شرکت کربنات خورشید برای ما از هر چیزی مهم‌تر است؛ به همین دلیل محصول نهایی را قبل از عرضه و فروش، به صورت کلی بررسی می‌کنیم تا از کیفیت نهایی آن اطمینان حاصل نماییم.

شرکت کربنات خورشید یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پودر کربنات کلسیم دامی و طیوری است که با سابقه طولانی مدت خود در این زمینه کاری، جزو مطمئن‌ترین مجموعه‌ها برای خرید این محصول به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت خرید کربنات کلسیم غذایی، همین حالا با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را دراختیارتان قرار دهیم.