آدرس شرکت

قزوين - كيلومتر 90 جاده قزوین به همدان - روستاي قلعه شهدا

09124810684

برای مشاوره و خرید تماس بگیرید

خرید نمک دام کربنات خورشید

خرید نمک دامی یکی از اقدامات پرتکرار توسط دامداران و به‌خصوص گاوداری‌ها می‌باشد. این ماده شور مزه، نقشی اساسی در پرورش دام و طیور دارد؛ چراکه باعث برقراری تعادل مواد معدنی در بدن دام شده و از بیماری‌های میکروبی و عفونی پیشگیری می‌کند. شرکت کربنات خورشید با اختیار داشتن چندین معدن اختصاصی سنگ نمک، می‌تواند نیازهای شما را با مقرون به‌صرفه‌ترین قیمت ممکن برآورده سازد. جهت دست‌یابی به اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خرید سنگ نمک دامی با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

خرید نمک دامی خرید سنگ نمک دامی

مزایای خرید نمک دامی از کربنات خورشید

شرکت کربنات خورشید تولید کننده مستقیم سنگ نمک برای دامداری‌ها می‌باشد. کارخانه تولید سنگ نمک ما در بکرترین و باکیفیت‌ترین مکان ایران قرار دارد. بدین ترتیب معادن اختصاصی کربنات خورشید تمامی نیازهای شما (یعنی ارائه محصولی باکیفیت و به‌صرفه‌ترین هزینه) را برآورده می‌سازد. همچنین امکان حمل و نقل ویژه و سفارش با تنها یک تماس، دیگر مزیت‌های خرید نمک دامی از کربنات خورشید می‌باشند.

سنگ نمک خاصیت‌های بسیاری دارد و بخشی از مواد معدنی مورد نیاز دام‌ها همچون سدیم و کلرید را برطرف می‌کند. همچنین موجب بهبود عملکرد سیستم عصبی مرکزی در گاو و سایر دام‌ها می‌شود. دیگر مزایای خرید سنگ نمک دام عبارتند از:

پیشگیری از گرفتگی و فلج عضلات

افزایش اشتهای دام

بهبود شیردهی و باروری گاو و گوسفند

سلامت دستگاه گوارش

تنظیم هورمون‌ها

جذب بهتر پتاسیم، اسیدهای آمینه و سایر مواد معدنی

تنظیم کننده حجم مایعات در بدن دام (به دلیل ایجاد حس تشنگی)

جلوگیری از بیماری‌های میکروبی و عفونی

دلایل خرید سنگ نمک برای دام چیست؟

خرید سنگ نمک دام راهی مناسب و کم هزینه برای تقویت و بهبود بهره‌وری گاو و گوسفندان می‌باشد. از این روی گاوداری‌ها همیشه از آن بهره می‌برند.

خرید سنگ نمک دامی و استفاده از آن باعث می‌شود که جریان بزاق افزایش یابد. این امر اشتهای حیوانات را افزایش می‌دهد. همچنین هرگونه کمبود سدیم در دام‌ها را جبران نموده و از بیماری‌های عصبی و عفونی پیشگیری می‌کند.

سدیم موجود در سنگ نمک باعث افزایش حجم آب در بدن دام می‌شود و در حقیقت به نحوی تعادل مایعات را برقرار می‌نماید. این امر در مرحله دوم باعث افزایش شیردهی گاوهای ماده می‌گردد.

خرید سنگ نمک دامی جهت صادرات

همانطور که می‌دانید ایران از جمله کشورهایی است که باکیفیت‌ترین معادن سنگ نمک را دارد. نمک استخراج شده از شهر قزوین و معادن اختصاصی کارخانه کربنات خورشید، خلوص و کیفیت بالایی دارد. بدین ترتیب می‌تواند تمامی نیازهای داخلی را برطرف نموده و حتی به کشورهای همسایه نیز صادر گردد.

البته سنگ نمک دام از نوع صادراتی کمی متفاوت از نوعی که برای مصرف داخلی‌ست تولید می‌شود. این نوع نمک‌ها به شکل‌های منظمی برش داده شده و در بسته‌بندی‌های محکم‌تر و شکیل‌تری قرار می‌گیرند تا کشورهای دیگر به راحتی پذیرای آن باشند.

خرید نمک دامی خرید سنگ نمک دامی

خرید سنگ نمک دامی بهتر است یا نمک تصفیه شده؟

سنگ نمک طبیعی مواد معدنی و آلی بسیاری همچون منیزیم، کلسیم، پتاسیم و دیگر عناصر مفید هم در خود جای داده است. بسیاری از این مواد در فرایند تصفیه شدن از بین می‌رود و همین موضوع باعث می‌شود که سنگ نمک دامی کیفیت و کارایی بهتری برای دامداری و گاوداری‌ها داشته باشد.

بسیاری از دامدارها و پرورش دهندگان طیور در تلاش‌اند که سنگ نمک طبیعی و باکیفیتی را برای دام‌های خود پیدا کنند. این نوع از نمک برای رشد گاو مناسب‌تر است و موجب صرفه‌جویی در هزینه‌های درمان و مکمل‌های دیگر می‌شود.

پژوهش‌های انجام شده در چندین کشور مختلف دنیا نیز تاثیر مثبت سنگ نمک دامی بر طول عمر و سلامتی گاو و گوسفند را تعیین کرده‌اند؛ و به همین دلیل استفاده از سنگ نمک دامی در طی دهه گذشته به شدت افزایش یافته است.

 

مصرف و خرید نمک دامی ضرری هم دارد؟!

احتمال ایجاد مسمومیت غذایی در صورت استفاده نادرست یا بی‌کیفیت بودن سنگ نمک وجود دارد. البته این امر به ندرت مشاهده می‌شود؛ اما اگر از سنگ نمک‌هایی که مقدار زیادی آهن و منیزیم دارند استفاده کنید و در همین زمان آب کافی و سالم برای آشامیدن دام‌ها قرار ندهید، شاید با مسمومیت گاو و گوسفندان مواجه شوید.

اما به‌طور کلی استفاده از سنگ نمک دام هیچگونه ضرری نداشته و حتی در صورت مصرف بیش از اندازه نیز، از طریق کلیه‌ها و ادرار دفع می‌شود. تنها باید به این نکته توجه کنید که مصرف سنگ نمک دامی نیاز حیوانات به آب را افزایش می‌دهد؛ به همین دلیل وجود آب سالم برای سلامت آنها ضروری است.

اگر دستورالعمل‌های لازم را به درستی اجرا کنید، خرید سنگ نمک گاو و دام از بیماری‌های گوارشی، میکروبی و عفونت نیز پیشگیری می‌کند. چراکه نمک باکیفیت میکروب‌ها و آنزیم‌های مضری که در دهانه معده جمع شده را می‌کشد و مانع از ورود بیماری‌ها (که در جیره یا گاها آب وجود دارند) به بدن دام می‌شود.

همچنین این ماده یک ضد عفونی کننده طبیعی نیز به‌شمار می‌رود و باعث درمان بسیاری مشکلات ناشی از عفونت در انسان و حیوانات می‌شود.

خرید نمک دامی خرید سنگ نمک دامی

خرید سنگ نمک گاو و دامی

شرکت کربنات خورشید انواع گوناگونی از سنگ نمک را به بازار عرضه می‌کند؛ که عبارتند از:

خرید سنگ نمک سیاه برای دام

سنگ نمک کلوخه سیاه، ارزان‌ترین نوع سنگ نمک دامی می باشد. این نمک دامی حاوی مقداری عنصر سولفور است که فواید زیادی برای بدن دارد. مجموعه کربنات خورشید منابعی عالی از این نوع سنگ نمک را در اختیار دارد که فاقد هرگونه منیزیم و کلسیم می‌باشند.

خرید نمک دامی سفید رگه‌دار

سنگ نمک کلوخه سفید رگه دار به دلیل داشتن خلوص بسیار بالا (بیش از ۹۶ درصد) مورد توجه دامداران و گاوداری‌های بسیاری قرار گرفته است. همچنین این نوع پتانسیل خوبی هم برای صادرات دارد.

 

خرید سنگ نمک گاو از نوع کلوخه سفید

سنگ نمک کلوخه‌ای سفید فاقد هرگونه مواد مضر است و کیفیت بالاتری نسبت به نوع سفید رگه‌دار دارد. از همین روی خرید سنگ نمک برای دام (از نوع کلوخه سفید) در بازارهای داخلی و خارجی پر رونق است.

 

خرید سنگ نمک قالبی برای دام

همانطور که متوجه شدید، تمام موارد پیشین به صورت کلوخه‌ای و بدون دست‌کاری در کارخانه کربنات خورشید ارائه می‌شدند. اما سنگ نمک قالبی با برش دادن انواع سنگ‌های درجه ۱ تهیه می‌شود و قیمت آن نیز کمی بالاتر است. به همین دلیل معمولا دام‌داران (حداقل در داخل کشور) از آن استفاده نمی‌کنند.

اگرچه این امر به سلیقه شما وابسته است؛ و جالب‌تر اینکه سنگ نمک قالبی و برش خورده طرفدارهای زیادی در کشورهای خارجی دارد. از این روی بهترین گزینه برای صادرات به‌شمار می‌رود.

 

میزان نمک دامی مورد نیاز گاو و گوسفند چقدر است؟

تعیین مقدار مورد نیاز نمک برای دام به عوامل متنوعی همچون رژیم غذایی گاو یا گوسفندان، کیفیت آب آشامیدنی و… وابسته است. شما می‌توانید سنگ نمک دامی را به شکل طبیعی در دسترس حیوانات قرار دهید؛ چراکه آنها بر اساس غریزه و نیازهای خود سنگ نمک را لیس می‌زنند. همچنین در صورت مصرف بیش از اندازه، سدیم از طریق ادرار دفع می‌شود. البته ضروری است که آب آشامیدنی سالم به مقدار کافی در دسترس دام قرار بگیرد.

خرید نمک دامی خرید سنگ نمک دامی

 

همچنین پژوهشگران به این نتیجه رسیده‌اند که قرار گرفتن سنگ نمک در معرض نور و کنار حیوانات مزایای زیست محیطی دیگری هم دارد. طبق آخرین تحقیقات، بلورهای شفاف و نیمه شفاف نمک در معرض نور، یون‌های منفی و آسیب‌زا را جذب کرده و به جای آن یون (ذرات باردار) مثبت ایجاد می‌کند. این امر خاصیت‌های سنگ نمک را تغییر نمی‌دهد؛ اما با پاکسازی هوای محیط از مشکلات احتمالی جلوگیری می‌کند.

اما اگر با تمام این موارد، قصد دارید سنگ نمک را به مقداری ثابت در جیره دام اضافه کنید از این فرمول پیروی کنید: به ازای هر ۱۰۰ کیلوگرم وزن دام می‌توان از ۱۰ گرم نمک دامی استفاده کرد. همچنین در صورت شیرده بودن گاوها بهتر است به ازای هر لیتر شیر ۴ گرم نمک به جیره آنها اضافه نمایید.

نمک دامی چیست و چه تفاوتی با نمک خوراکی دارد؟

خرید سنگ نمک گاو و دام‌ها معمولا به شکل سنگ نمک است. شکل خوراکی این ماده معمولا تصفیه شده و پودری است؛ اما این فرایند برخی از مواد معدنی و مفید موجود در آن را از بین می برد. اما سنگ نمک دامی نوعی طبیعی و کاملا ارگانیک بوده؛ و به عنوان منبعی غنی از عناصر کمیاب در جیره گاو و گوسفندان استفاده می‌شود.

موادی همچون آهن، کلسیم، منیزیم، مس و پتاسیم به‌وفور در سنگ نمک دامی یافت می‌شوند؛ که موجب تقویت متابولیسم، بهبود اشتها، کمک به سلامت قلب، پیشگیری از پوکی استخوان، بهبود عملکرد روده و کمک به سیستم تنفسی می‌شود. جالب است بدانید که سنگ نمک خوراکی برای انسان‌ها نیز فواید بسیاری دارد و آن را در طب سنتی «معجزه طبیعت» می‌دانند!

چرا شرکت کربنات خورشید را برای خرید نمک دام انتخاب کنیم؟

مدیریت حرفه‌ای: مدیریت شرکت کربنات خورشید برعهده جناب علی یادگاری است که یکی از افراد حرفه‌ای در این حوزه محسوب می‌شود؛

مرغوبت‌ترین منابع: پرسنل مجموعه ما در شرکت کربنات خورشید، برای تولید نمک دامی از مرغوب‌ترین منابع سنگی، استفاده می‌کنند؛

مشاوره تلفنی: کارشناسان فروش خبره ما، شما مشتریان گرامی را در کلیه مراحل ثبت سفارش و خرید نمک دامی، به طور کامل راهنمایی می‌کنند تا از خریدتان رضایت کافی داشته باشید؛

ساعات کاری: ما در شرکت کربنات خورشید 10ها ساعت را مشغول تولید نمک دامی هستیم؛ از این رو در هر زمانی از طول هفته، آماده خدمت‌رسانی و تحویل کار به مشتریان گرامی خود خواهیم بود؛

تجهیزات پیشرفته: کارشنان ماهر ما در شرکت کربنات خورشید با به کارگیری بروزترین ماشین آلات پیشرفته روز دنیا، در تلاش هستند که مرغوب‌ترین محصول را در اختیار شما بزرگواران قرار دهند؛

کنترل نهایی: رضایت‌مندی شما مشتریان عزیز در شرکت کربنات خورشید برای ما از هر چیزی مهم‌تر است؛ به همین دلیل محصول نهایی را قبل از عرضه و فروش، به صورت کلی بررسی می‌کنیم تا از کیفیت نهایی آن اطمینان حاصل نماییم.

شرکت کربنات خورشید یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان نمک دامی است که با سابقه طولانی مدت خود در این زمینه کاری، جزو مطمئن‌ترین مجموعه‌ها برای خرید این محصول به حساب می‌آید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات تکمیلی جهت خرید نمک دامی، همین حالا با کارشناسان واحد فروش ما تماس بگیرید تا اطلاعات لازم را دراختیارتان قرار دهیم.